全中華民國(或全華人領域)英語有聲CD收集最多的達人....我是也! 我想我應該是全中華民國(或全地球的華人領域)英語有聲CD收集最多的達人.... 自己出錢買的初估有三百多套.....別人送的至少有上千套..... 藏書有4000多本左右,我也沒聽過同年紀藏書有超過我的1/4. 所以我就開玩笑似的....在知識網 找全華人領域收集英語有聲書最多的人..... 我想應該我應該也是全華人世界中收藏英語有聲讀物最多的人.... 我在想...如果有一天我 租屋網掛點了....要捐給華人世界的哪一個國家最好呢?..... 哪一個地方的人...最窮,而且又...最有道德良心呢....? 對了.....我是沒有視覺障礙的. 以下是隨便想一想,寫下來的部份暢銷書的英語有聲書: The five people you meet in heaven. Tuesday with Morrie. Living history. My life. Leadership. Madam Secretary. The note 西裝外套book. Catch me if you can. Who move my cheese. Winning Execution. Good to Great. Crucial confrontations. Difficult conversations. A history of Britain I, II, III The Decline and Fall of Romen Empire. People history of American. Six Sigma. I'm s stranger here myself. Stress Management for Dummies Love. The bluest eye. Vittorio_ the vampire Summons. 澎湖民宿Fearless Speaking Skipping Christmas Cold Comfort Farm Return to Wholeness Notes From a small island Guide to Investing Junky Rich Kid Smart Kid. Brag. Winning every time. Rich Dad, poor Dad. Cashflow Quadrant How to stop worrying. Love The broker Every brath you take The Bar and the Dragon Three man in a boat Middlesex Heart is a lonely hunter. Falling angel. Inkhe 買房子art. Fifth Discipline. SPIN selling. Wisdom of the CEO. Book of Leadership wisdom Greatest Technology Story Alec Guinness Ambush Zerro The 9 Steps to Financial Fredom Common Sense on Mutual Funds Does America need a foreign policy The 5 Lessons a Millionair Taught me The little Book that beats the market 牧羊少年奇幻之旅 一隻神秘小狗的故事 Eragon 一分鐘經理人 一分鐘銷售經理 Whale down Wom 西裝外套an in love Lovers and sons Focus iCon Business @ the speed of thought The Brothers Karazov The millionair Mind The Millionair Next Door Blink The 8th Habbit 投資有關: Book of Investing Wisdom The Warren Buffett Way Investing Trading for a life The one minute Sale person High Efficiency Selling Tom Hopkins audio sals collction Gung Ho Managing in the Next Society Principle-centered Leaders 網路行銷hip The Fifth Discipline Fieldbook The Leadership pill Advanced Selling Strategies How Full is your Bucket? Freakonomics The world is flat The E Myth revisted The Time Machine The One Thing You need to Know The 7 Habits of Highly Effective People Digital Fortress The Da Vinci Code Angels & Demons Dan Koontz 呆伯特法則. The Goal 卡耐基系列 :1.如何影響他人.2.如何停止憂慮. 魔戒系列 1-3 與前傳 兒童系列 : 哈利波特1-5 票貼 納尼亞1-6 悲慘的命運1-11 The Giver Walk two moons 其它的,我懶得打了... 達賴喇嘛: Training the mind. An open heart. The art of happiness. Ethics for the New Milennium. The power of compassion. 開口說英語不難_難在"沒有自己的想法 "!時間不夠怎麼辦: 聽說讀寫能力短時間學習要訣 基本步 : 英語很簡單! 說明0 (因為重要,所以必須更簡單)第一步:學會問! 說 酒店兼職明1 第二步:學會答! 說明2 第三步:學會說故事! 說明3 第四步:學會答辯!      說明4 第五步:學會演講! 簡單做即席演講 第六步:學會即席演講! 如何做即席演講 第七步:學會聊下去! 說明7 第八步:掌握說的變化!  說明8 第九步 : 控制自己的情緒與想法! 說明9 第十步: 不要讓"例外"壞了妳的學習步驟! 說明10 請參考我的部落格如下: 英語學習重點: 591請選擇:五大句子的建立 請選擇:文法是一種位置學1 請選擇:文法是一種位置學2 請選擇:文法是一種位置學3 請選擇:文法是一種位置學4 請選擇:文法是一種位置學5 請選擇:妳會用英語問"問題"嗎? 請選擇:擴大句子 請選擇:縮簡句子 請選擇:簡單做即席演講 請選擇:如何做即席演講 也可以看看我的留言版 ! 大多是讚美與感謝!也會有心得分享!如果是第一次進來:建議看我的自我介紹中”文章分類”解說!      .msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; } 分享 Facebook Plurk YAHOO! 婚禮顧問  .
arrow
arrow
    全站熱搜

    tk74tkzbfl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()